حمله به دو مسجد شیعی در پاکستان

  • ۱۶۹

در این حمله وحشیانه و ضد انسانی، علاوه بر امام جماعت مسجد، چندین تن از پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نیز به شهادت رسیدند.


به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ایالت پنجاب پاکستان حاکی از آن است که افراد مسلح ناشناس، به دو مسجد متعلق به شیعیان در ایالت پنجاب در شرق پاکستان حمله کردند.
 
گفته می شود بر اثر این حمله تروریستی و تیراندازی افراد مسلح، شیخ "حسین جاوید حسین طلعت" امام جماعت مسجد به شهادت رسید. در این حمله وحشیانه و ضد انسانی، علاوه بر امام جماعت مسجد، چندین تن از پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نیز به شهادت رسیدند.
 
شایان ذکر است، ساکنان منطقه، در اعتراض به این اقدام تروریستی تظاهراتی به راه انداخته و به نشانه اعتراض، در کنار پیکرهای شهدای این حمله تروریستی، دست به تحصن زدند.
 
این تظاهر کنندگان همچنین فروشگاه ها و مغازه های خود را تعطیل کرده و شعارهایی در محکومیت این جنایت و سکوت معنادار سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان در قبال اقدامات تروریستی سر دادند.
 
قابل ذکر است، تا به این لحظه هیچ گروهی مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده نگرفته اما فعالان شیعی پاکستان معتقدند که این نوع ترور، شیوه گروهک تروریستی «سپاه صحابه» است که چند روز پیش نیز حمله ای دیگر به شیعیان انجام داده بودند.



 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code