ادعای نماینده پایداری درباره احتمال دیدار ترامپ و روحانی/چادر را گران کردند تا کسی سمت حجاب نرود...

  • ۱۰۱

سیدمحمد جواد ابطحی در تذکر شفاهی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: کاغذ را گران کردند تا کسی سمت کتاب نرود، چادر را گران کردند تا کسی سمت حجاب نرود، مسکن را گران کردند تا کسی سمت ازدواج نرود..

وی افزود: آقای روحانی، مسائل اصلی مملکت اینها است؛ نه دیدار با ترامپ. امیدوارم که از ناموس ما که فرمودند قدرت دفاعی کشور در توان موشکی است، کوتاه نیایید.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمزمه‌هایی شنیده شده است که متاسفانه آقای روحانی در نیویورک می‌خواهند ملاقات کنند که از شنیدن این خبر بسیار تعجب کردم و امیدوارم صحت نداشته باشد.

وی در خصوص خرید گندم هم گفت:‌ الان ما نیاز به خرید گندم داریم، اگر این چند میلیارد دلاری که برای خرید گندم از خارج کنار گذاشتیم به کشاورزها می‌دادیم آیا آنها این گندم را به دولت تحویل نمی‌دادند؟

ابطحی در خصوص تعیین وزیر جدید آموزش و پرورش هم خاطرنشان کرد: حق التدریس‌ها و نهضت سوادآموزی قانون شد و گفتند آیین‌نامه آن در کمیسیون اجتماعی هم تصویب کردیم و به هیات دولت رفته است ولی حال معلوم است که در کمیسیون اجتماعی تصویب نشده و وزیر جدید می‌خواهد بیاید؛ وزیری که آشنایی کافی با آموزش و پرورش هم ندارد.

 

دولت فکری برای قیمت گوجه بکند

نادر قاضی‌پور هم در بخشی از نطق میان دستور خود به وضعیت کشاورزان اشاره کرد و گفت: کشاورزان و باغداران آذربایجانی با معضل قیمت فروش محصولات خود مواجه شده و دلالان در حال جولان در بازار هستند. 

بنا بر گزارش فارس، وی افزود: قیمت گوجه هم‌اکنون به پایین‌ترین قیمت خود در ده سال گذشته رسیده است که باید دولت هر چه سریع‌تر در این باره ورود کند. 

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: مطالبات معلمان باید هر چه سریع‌تر از سوی دولت و وزارت آموزش و پرورش تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید یعنی اول مهر پرداخت شود. 

 

بیانیه ۱۵۰ نماینده مجلس در حمایت از محمدجواد ظریف

یک عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از وزیر امور خارجه و محکومیت تحریم او از سوی آمریکا را قرائت کرد.

متن این بیانیه به نقل از ایسنا به شرح زیر است:

«دولت قدرمآب آمریکا در راستای سیاست‌های خصمانه خویش، رئیس دستگاه‌ دیپلماسی ایران را در فهرست تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه خود قرار داده است. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر محمد جواد ظریف، رئیس وزارت خارجه ایران را زبان گویای ملت رشید ایران در مجامع بین‌المللی دانسته و بر این باوریم که تحریم ظریف، سیاست‌های فریب‌کارانه و دوگانه ایالت متحده آمریکا را نشان می‌دهد که از یک سو مدعی مذاکره با ایران است و از طرف دیگر عملا دیپلماسی را تحریم می کند.

ما امضاء کنندگان این بیانیه ضمن تشکر از دکتر جواد ظریف این اقدام نابخردانه آمریکا را به شدت محکوم کرده و به سردمداران کاخ سفید و تیم شرور «ب» هشدار می‌دهیم که ملت ایران ثابت کرده است که در باب دشمنان ظالم همانند کوه استوار ایستاده و این گونه اقدامات جنگ‌طلبانه و خصمانه و مغایر اصول و مقررات حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد را نشانه‌ای از استیصال و نوعی بدعت خطرناک و تروریسم سیاسی و دیپلماتیک می‌داند. هیچ کس و هیچ ابزاری نمی‌تواند از نفوذ کلام وزیر امور خارجه ایران جلوگیری کند. قطعا این اقدامات زمینه‌ساز اتحاد و انسجام هر چه بیشتر آحاد مردم با هر سلیقه سیاسی در برابر دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.»

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code