ماجرای عکسی که در راهپیمایی22بهمن یزد با حمله «مواجب بگیران دولتی» پاره پاره شد! +عکس

  • ۳۶۸

بر اساس ملاحظات شواهد عینی ، یک جوان خوش ذوق یزدی، انتقاد از عملکرد دولت را به صورت ابتکاری در قالب چند کاریکاتور و عکس در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یزد مطرح کرد.

اما واکنش عوامل «خودسر دولتی»! در مقابل این جوان جالب و  قابل تأمل بود.

 ماجرای عکسی که در راهپیمایی22بهمن یزد با حمله «مواجب بگیران دولتی» پاره پاره شد! +عکس

به گفته یکی از شاهدان عینی ، یکی از مواجب بگیران دولتی در اواسط خیابان امام خمینی(ره) به این جوان حمله کرد تا پلاکارد را پاره کند، اما با مخالفت و ممانعت مردم انقلابی حاضر در راهپیمایی مواجه شد .

 

این عناصر خودسر! و جوان  که به احتمال زیاد دستور داشته اند تا کوچکترین انتقاد از دولت را سانسور و کنترل کنند، در ورودی میدان امیرچقماق یزد به صورت گروهی و سازماندهی شده ،  به جوان مذکور حمله کرده و قبل از هرگونه عکس العملی از سوی مردم ظرف چند ثانیه پلاکارد را پاره پاره کرده و بلافاصله فرار  را بر قرار ترجیح دادند!

 

بعضی از حاضرین در صحنه، افراد خودسر! که وابسته به یکی از ادارات دولتی بوده اند را شناسایی کرده اند.

 

این شاهد عینی با آهی از درون به خبرنگار یزد رسا  گفت : اما چه می شود کرد، زیرا هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک....

 

 


 
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code