در صورت عدم برکناری فرماندار به وصیت نامه امام عمل می کنیم

  • ۲۲۱

به نقل ازفاطر24،خانواده های شهدا و ایثار گران تکاب در نامه ای به وزیر کشور خواستار برکناری فرماندار اهانت کننده به شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی شدند و هشدار داده اند در صورت عدم برکناری بند میم وصیت نامه امام را اجرایی خواهند کرد.

متن کامل این نامه به این شرح است:

ss

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم کشور

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی

با سلام و درود به روح پر فتوح امام راحل و عظیم الشان (رحمه الله علیه) و شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) و مسئولین صدیق نظام مقدس و دولت محترم جناب آقای دکتر روحانی و حضرتعالی و همکاران خدوم.

همانطور که به استحضار حضرتعالی رسیده است؛ در جلسه ای به مناسبت هماهنگی ستاد دهه فجر در شهرستان تکاب فرماندار این شهر در حضور مسئولین اجرایی و اداری شهرستان در اهانت و توهین آشکار به ارزش های والای انقلاب و در میان بهت و حیرت حاضرین در نهایت بی حرمتی در خصوص مقام شهید و شهادت سخنانی بر زبان آورده که موجبات رنجش و سرخوردگی دوستان انقلاب به خصوص خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شده است، این سخنان وی با تشکیک در خصوص مقام شهید و شهادت؛ با الفاظ سخیف و خیانت خواندن حمایت نظام اسلامی از خانواده های شهدا؛ که از گذشته نیز از طریق رفتار ها و موضع گیری های بی ادبانه و خشن با خانواده ها، همسران و فرزندان شهید مسبوق به سابقه بوده و هر گونه تردید در خصوص اشتباه لفظی و کلامی را از بین می برد، با سکوت و انکار وی و سایر مسئولین راهی به جز طرح آن در رسانه ها را برای جامعه ایثارگران بر جا نگذاشت.

در اولین روزهای طرح در رسانه ها با عنایت به حساسیت جامعه ارزش مدار به سرعت واکنش های گروهها، تشکل ها و اقشار مختلف را در اقصی نقاط کشور به همراه داشت و این در حالی است که مسئولین محترم استانی همچنان با سکوت، انکار و تقلیل به سوء تفاهم، سعی در خاموش کردن افکار عمومی داشته و این عکس العمل های غیر هوشمندانه و نسنجیده نه تنها مشکل گشا نبوده بلکه عواطف مردم را بیش از پیش جریحه دار نموده و خشم عموم ملت را در پی داشته است. و در این مدت هیچگونه پاسخ عملی دراین خصوص از سوی مسئولین ذیربط در استانداری دریافت نکرده ایم تا جایی که ما را وادار به مکاتبه با حضرتعالی و در میان گذاشتن آن نموده است.

پس از انکار و سوء تفاهم خواندن اظهارات جلسه مذکور از سوی مهدی قهرمانی «فرماندار» حاضرین جلسه با انتشار مذاکرات جلسه و مصاحبه های جداگانه صحت مطالب منتشره را تایید و اظهارات هتاکانه وی را محکوم نمودند اما باز عده ای در بدنه استانداری با وجود بیش از ده نفر شاهد عاقل و بالغ و البته از کارکنان ومسئولین ادارات در دولت تدبیر و امید؛ حاضر در جلسه فوق؛ حاضر به اقدامی شایسته و در شان نشده اند.

در ادامه فرماندار در جلسات رسمی مجبور به پذیرش توهین های خود شده و با اعتراف مدعی عذر خواهی می شود اما از آنجا که نوع رفتارها، نگرش ها و تعاملات غیرموجه وی از اولین روزهای حضور در شهرستان مورد اعتراض گروهها و اقشار مختلف بویژه جامعه ارزشی بوده این عذر خواهی لفظی بر التهابات موجود افزوده و شان و جایگاه شیخ الرئیس شهر را تا جایی تنزل داده که با مواجهه با خشم انقلابی مردم شهید پرور نتوانسته در مجامع عمومی شهرحتی در مراسم 22 بهمن ؛ظاهر شود.

با گذشت پانزده روز از این اتفاق تاسف باز و اظهارات موهن و با عنایت به اینکه خبر فوق فضای تاریخی و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را تحت الشعاع خود قرار داد اما جامعه ایثارگران شهرستان تکاب با تدبیر خود و خواست مسئولین، پیگیری خواسته های خود را متوقف نموده و خواستار اقدام قاطع و فوری مسئولین بعد از این ایام شدند.

آقای وزیر؛ ما شانزده روز است که نه شب داریم و نه روز و طاقتمان سلب شده است که چگونه می شود در دولت جمهوری اسلامی ؛ فرمانداری این چنین گستاخانه خون مقدس شهدا را نادیده انگارد و ما زنده باشیم؟!

حال از آن مقام محترم که خود از السابقون انقلاب اسلامی است می خواهیم که با اقدامی عاجل و قاطع دامن دولت محترم و زیر مجموعه زحمت کش وزارت کشور را از وجود عناصر این چنینی پاک نموده و ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره)، شهداء و مقام معظم رهبری مرهمی بر دلهای رنجدیده؛ خانواده های معزز شهداء، جانبازان، آزادگان، ایثار گران و عموم ملت ارزش مدار بگذارید.

ضمن اینکه از دستگاه محترم قضایی نیز خواسته شده است با وی برخورد نماید؛ در صورتی که جامعه ایثارگران که خود را صاحبان انقلاب اسلامی می دانند از جانب مسئولان کوتاهی در این امر احساس کنند به بند میم وصیت نامه حضرت امام خمینی رحمه الله علیه تاسی و آن را اجرایی خواهند کرد

خانواده های شهداء

جانبازان، آزادگان، ایثار گران

شهرستان تکاب

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code