جلیلی و هاشمی جور کدام مسئولان را کشیدند؟!

  • ۱۹۶

در مراسم راهپیمایی امروز در اهواز، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران حاضر بود و حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز که از روز گذشته به این شهر سفر کرده بود در جمع راهپیمایان حاضر شد.


حضور این افراد در هوای پر از گرد و غبار اهواز در حالی است که روز گذشته انتقادات نسبت به عملکرد دولت به ویژه از رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به اوج خود رسیده بود.

پرواز دیروز معصومه ابتکار به اهواز به دلیل وضعیت جوی این شهر لغو شد و او برنامه سفر خود را منتفی کرد که این موضوع با واکنش منفی تجمع کنندگان مقابل استانداری خوزستان مواجه شد. این در حالی است که قاضی زاده هاشمی که به عنوان نماینده روحانی به منظور بررسی وضعیت آلودگی هوای خوزستان انتخاب شد هم با هواپیما به اهواز رفته است.

سفر جلیلی به اهواز از چند روز قبل برنامه ریزی شده بود و با وجود تشدید آلودگی هوای خوزستان سفر مذکور لغو نشد. همچنین حضور قاضی زاده هاشمی بدون استفاده از ماسک در جمع راهپیمایان مورد توجه بسیاری از مردم و نیز رسانه ها قرار گرفته است.

جلیلی و هاشمی جور کدام مسئولان را کشیدند؟!

جلیلی و هاشمی جور کدام مسئولان را کشیدند؟!


گفتنی است بر اساس برآوردهای انجام شده، میزان ریزگردهای آلاینده هوای خوزستان امروز به 66 برابر مقدار استاندارد رسیده است که در نوع خود رکورد به شمار می رود. آلودگی شدید دامنگیر دست کم 14 شهر خوزستان شده و روز گذشته میزان ذرات گرد و غبار در هوای شهرهای اهواز و ماهشهر به بیش از 10 هزار میکروگرم بر متر مکعب رسید؛ عددی که دستگاههای سنجش آلودگی در خوزستان توان سنجش بالاتر از آنرا نداشته و عملا از کار افتادند.

آلودگی امروز در اهواز، مسیر هر ساله راهپیمایی در این شهر را هم تغییر داد و محل آغاز راهپیمایی که پیش از این امانیه معرفی شده بود، به چهارراه سلمان فارسی تغییر کرد. همچنین به دلیل غلظت گردوغبار صدا وسیمای مرکز خوزستان امکان پخش مستقیم این راهپیمایی را نداشت.

با وجود شرایط فوق، و در حالی که بسیاری از دولتمردان متهم به سکوت و کم کاری در خصوص مشکل آب و هوایی خوزستان شده اند، حضور دو مسئول در کنار مردم اهواز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجه است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code