آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج: وزارت ارشاد یکی پس از دیگری ارزش های انقلاب را زیر سؤال می برد

  • ۲۰۲

وی ابراز داشت: وزارت ارشاد ارزش های انقلاب را یکی پس از دیگری زیر پا می گذارد، داد مردم بلند شده؛ همه روز شکایات و گلایه های متعدد به دفتر ما می رسد که وزارت فرهنگ ارشاد که پسوند اسلامی را هم یدک می کشد چرا ارزش های انقلاب را یکی بعد از دیگری زیر پا می گذارد.

وی خطاب به دست اندرکاران وزارت ارشاد با بیان این که مردم بویژه مردم انقلابی را عصبانی و ناراضی نکنید، گفت: همین مردم انقلابی بودند که انقلاب کردند؛ ناراحت کردن آنها آثار بسیار بدی را به دنبال دارد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: به مسائل بی اهمیت و بی ارزش اهمیت می دهند، مردم از ما توقع دارند که تذکر دهیم؛ امیدواریم این تذکرات سبب هوشیاری شود، روی مردم انقلابی باید بیش از همه حساب کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: امیدواریم خدای متعال به همه ما هوش و عقل برای درک واقعیات و عمل مطابق آن عنایت فرماید. 

افسران - آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج: وزارت ارشاد یکی پس از دیگری ارزش های انقلاب را زیر سؤال می برد

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code