مسئول برگزاری انتخابات، اصلاح‌طلب است یا اصولگرا؟

  • ۱۴۵

روزنامه اصلاح طلب اعتماد در تحلیلی درباره گرایش سیاسی محمدحسین مقیمی که سرانجام به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور انتخاب شد، او را گزینه اعتدالی نامید. این روزنامه نوشت: معاون سیاسی جدید وزارت کشور را شاید بیشتر بتوان یک چهره معتدل دانست. چهره یی که نه بیش از اندازه تند است و نه بیش اندازه منفعل. همین ویژگی اش شاید وزیر کشور را راضی به انتخاب معاون سیاسی کرده است.


مقیمی همان گزینه یی بود که وزیر کشور به دنبالش می گشت. نه اصلاح طلبان شاید بتوانند به آن خرده یی بگیرند و نه اصولگرایان. وزیر کشور روز گذشته برایش حکم زد تا پایانی باشد بر انتقادات. 

به نوشته این روزنامه، تحلیل بیرونی این است که در کشمکش دولت و وزیر کشور، این دولت بود که موفق به معرفی گزینه مورد نظر خود برای معاونت سیاسی وزارت کشور شد. برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور از جمله افراد بسیار تاثیرگزار در انتخاب مقیمی بوده است.  

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code