خون شهدای قنیطره، راه مبارزه با صهیونیست‌ها را روشن‌تر می‌کند

  • ۱۳۸

«ناصر ابو شریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌المللخبرگزاری فارس، با اشاره به حمله موشکی اخیر رژیم صهیونیستی به شهرک «قنیطره» سوریه و به شهادت رسیدن شش تن از رزمندگان حزب الله لبنان، با قرائت آیه شریف «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» گفت: چنین جنایت‌هایی ناشی از منش و ذات رژیم صهیونیستی بوده و امت اسلامی و عربی باید بداند که دشمن صهیونیستی همان دشمنی است که بایستی تفنگ‌ها و سلاح‌ها را به سوی آن نشانه برد.

خبرگزاری فارس: خون شهدای قنیطره، راه مبارزه با صهیونیست‌ها را روشن‌تر می‌کند

وی با یادآوری رویکرد مقاومت حزب الله در رویارویی با رژیم صهیونیستی،  از تلاش برخی طرف‌ها به منظور ایجاد قضایای حاشیه‌ای برای مقاومت اسلامی لبنان اظهار تأسف کرد و افزود: برخی‌ها مایل هستند دشمنان جدیدی غیر از دشمن صهیونیستی برای حزب الله به وجود بیاورند ولی همگان می‌دانند که قطب نما و جهت اصلی سلاح حزب الله به سمت رژیم صهیونیستی بوده و حمله صهیونیست‌ها به قنیطره و هدف قرار دادن شماری از مجاهدان حزب الله این موضوع را بار دیگر ثابت کرد.

نبرد اصلی حزب الله با صهیونیست‌ها خواهد بود

این عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به فرافکنی و سیاهنمایی برخی جریان‌های سیاسی و برخی رژیم‌های حکومتی علیه حزب الله، گفت: به این طرف‌ها می‌گوییم که آنچه درباره حزب الله می‌گویید نادرست بوده و این همان حزب الله است که از سوی اسرائیل مورد هدف قرار می‌گیرد و یک معادله و توازن استراتژیکی را در قبال دشمن صهیونیستی ایجاد کرد. ما مطمئن هستیم و ایمان داریم که نبرد اصلی و حقیقی حزب الله با دشمن صهیونیستی خواهد بود.

جهاد اسلامی تجاوز به سوریه را محکوم می‌کند

وی در پاسخ به سئوالی درباره موضع جنبش جهاد اسلامی فلسطین در قبال حمله موشکی دشمن صهیونیستی به منطقه قنیطره، گفت: ما این حمله را تجاوزی آشکار و بزدلانه به یک کشور عربی مستقل دانسته و آن را محکوم می‌کنیم. همچنین هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت را یک اقدام تروریستی صهیونیستی می‌دانیم که به لیست سیاه جنایت‌های آن رژیم اشغالگر افزوده می‌شود.

حمله به قنیطره هشداری به امت اسلامی است

ناصر ابو شریف تاکید کرد که جنایت اخیر دشمن صهیونیستی در حمله به شهرک قنیطره هشداری به ما و امت اسلامی است مبنی بر اینکه دشمن حقیقی، رژیم صهیونیستی است و بایستی همه سلاح‌ها را به سوی آن نشانه ببریم. هم اکنون کشورهای منطقه از جمله فلسطین، لبنان سوریه و عراق، هزینه وجود این رژیم اشغالگر را پرداخت می‌کنند و لذا امت اسلامی باید هر چه زودتر و بدون اتلاف وقت درک کند که دشمن حقیقی، اسرائیل است و باید در رویارویی با آْن به مثابه یک  دست متحد باشیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به پیامدهای احتمالی حمله رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره، تاکید کرد: معتقدم که این اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی بدون پاسخ حزب الله نخواهد بود و قطعا اسرائیل نیز چنین موضوعی را می‌‌داند. جنایت اخیر صهیونیست‌ها توجیه لازم برای واکنش حزب الله را تأمین کرد گرچه مقاومت نیازی به بهانه و توجیهی برای اقداماتش علیه اشغالگر ندارد ولی به هر روی حمله قنیطره روند نشانه رفتن سلاح به سوی دشمن اشغالگر با تسهیل می‌کند.

خون‌ رزمندگان حزب الله مایه خیزش مقاومت خواهد بود

وی در پایان خون‌های رزمندگان حزب الله را مایه خیزش مقاومت و زندگی جدید برای امت اسلامی توصیف کردو تاکید کرد که اسرائیل با ارتکاب جنایت اخیرش در قنیطره بیش از پیش به زوال و نابودی نزدیک شد زیرا هم اکنون منطقه غرق در تحولاتی است که همه آنها به سود رژیم صهیونیستی هستند و هر گونه اقدام دشمن صهیونیستی، باعث تصحیح روند جاری در منطقه ودوخته شدن نگاه‌ها به سوی قضیه مرکزی مسلمانان خواهد شد. لذا معتقدم که خون‌های پاک شهدای حمله تروریستی به قنیطره به مثابه نوری خواهند بود که راه نبرد با دشمن صهیونیستی را برای امت اسلامی روشن خواهند کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت چند تن از اعضای حزب‌الله در تجاوز یکشنبه اسرائیل به قنیطره سوریه اعلام کرد خون شهدای حزب‌الله مژده پیروزی فلسطین و ملت عرب و اسلام است.

در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: برادران مجاهد ما در راه خط مقاومت بیدارند و  به وظیفه مبارک جهادی خود در دفاع از اراضی اشغال‌شده عربی با هدف در هم شکستن رژیم اشغالگر عمل می‌کنند همانگونه که در جنوب لبنان این کار را انجام دادند.

جهاد اسلامی بر ادامه روش مقاومت به عنوان تنها راه مبارزه با دشمن صهیونیستی تاکید کرد. این جنبش همچنین به حزب‌الله و خانواده‌های شهدای آنها تبریک گفت و بر ادامه صفی واحد برای مقابله با دشمن اشغالگر تاکید کرد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code