گردوی تقلبی چینی!/عکس

  • ۲۸۳

چین کشوری است که سابقه بسیار خرابی در جعل تمامی وسایل و اشیا دارد و البته آخرین دستاورد آنها بسیار جالب و البته شگفت انگیز است آنها حتی گردو هم جعل می کنند.

گردوی تقلبی چینی!

چندی پیش تصاویر بسیار جالبی از گردوهایی وارد فضای اینترنت شد که نشان می داد در چین برخی از فروشنده ها گردوها را نیزجعل کرده و آن ها را با استفاده از سنگ پر کرده اند.

این گردوها بسیار زیبا و تازه به نظر می رسند و در نگاه اول شاید به هیچ عنوان شما را به شک نیندازند که ممکن است داخل آنها پوچ باشد اما این واقعیت وجود دارد که شما در اصل یک تکه سنگ و کلوخ با پوشش گردویی خریده اید.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده، مشخص شده است که فروشنده های چینی به این سبک هم وزن گردو را افزایش می دهند و هم می توانند پوست گردو و مغز آن را جداگانه به فروش برسانند.

با اینکار چینی ها ثابت کرده اند که دیگر تنها فقط وسایل الکتریکی را جعل نمی کنند و بلکه می توانند حتی میوه ها را نیز به گونه ای جعل کنند.

گردوی تقلبی چینی!

گردوی تقلبی چینی!

گردوی تقلبی چینی!

باشگاه خبرنگاران


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code