نیروهای عراقی آماده حمله به تکریت

  • ۱۴۱
«خالد جاسم» عضو شورای اداری استان صلاح الدین روز پنجشنبه از آمادگی ارتش، گروه های مردمی و عشایر برای حمله گسترده به شهر تکریت خبر داد.
به نقل از پایگاه اینترنتی «المسله» از صلاح الدین، «خالد جاسم»، گفت: «نیروهای عراقی بعد از آزادسازی شهر بیجی از روحیه بالایی برخوردارند و می توانند تکریت را در زمان اندکی از عناصر داعش پاکسازی کنند.»

وی افزود: «اوضاع امنیتی در منطقه بیجی آرام است و نیروهای امنیتی بر تمام منطقه تسلط دارند.»

نیروهای عراقی چند روز قبل با کمک گروه های مردمی توانستند پالایشگاه بیجی و شهرهای شمال تکریت را از محاصره گروهک داعش خارج کنند.
نیروهای عراقی کنترل شهر سعدیه را به دست گرفتند 

در همین حال، منابع امنیتی در عراق و یک مقام عراقی اعلام کردند نیروهای امنیتی این کشور روز پنجشنبه کنترل شهری در شرق عراق را از ستیزجویان گروه دولت اسلامی عراق و شام (‌داعش) بازپس گرفتند و درحال جنگ برای به دست گرفتن کنترل شهری دیگر در غرب عراق هستند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا از بغداد، یک منبع امنیتی استانی در مصاحبه با شین هوا گفت نیروهای امنیتی عراقی با پشتیبانی شبه نظامیان شیعه و نیروهای امنیتی کرد (پیشمرگه) پس از دو روز درگیری شدید با ستیزه جویان داعش موفق شدند کنترل شهر سعدیه در حدود 120 کیلومتری شمال شرق بغداد پایتخت عراق به دست بگیرند.

وی افزود نیروهای امنیتی عراقی و نیروهای پیشمرگه از دو جهت وارد شهر سعدیه شدند و دست‌کم هفت ستیزه جوی داعش را کشتند و پنج دستگاه خودروی آنها را نیز منهدم کردند.
در استان الانبار نیز نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی شبه نظامیان شیعه و یک فروند هواپیما حملاتی را از شهر البغدادی در حدود 200 کیلومتری شمال غرب بغداد علیه ستیزه جویان داعش انجام دادند تا شهر هیت را در نزدیکی این منطقه آزاد کنند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code