شکار یک پهپاد دیگر در بندرعباس

  • ۱۹۹

معاونت عملیات قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: اخیراً یک پهپاد در بندرعباس را مهار کردیم که البته آمریکایی‌ها تکذیب کردند و یقیناً این پهپاد از آن آمریکاست.

باشگاه خبرنگاران: سردار شعبانی معاونت عملیات قرارگاه ثارالله تهران بزرگ در سومین همایش بزرگ مدافعان حریم ولایت (شمارش معکوس) گفت: دشمن با نشان‌دادن موشک‌های ایران سعی در ایران‌هراسی دارد.  

 
وی افزود: رسانه‌های غربی سعی دارند که نشان دهند که موشک‌های شهاب ۶ ایران واشنگتن را هم تهدید خواهد کرد، در صورتی که سناریوی ایران‌هراسی یک توطئه است.  
 
معاونت عملیات قرارگاه ثارالله اشاره کرد: یکی از دشمنان ما رژیم صهیونیستی است و تجهیزات و حرکاتش کاملاً رصد می‌شود.  
 
سردار شعبانی با اشاره به سناریوی از پیش تعیین‌شده تشکیل رژیم صهیونیستی، نقشه آیپک و سناریوی هیتلر افزود: این یک برنامه از پیش تعیین‌شده برای تسخیر سرزمین فلسطین بود و پس از سال‌ها تنها دو بخش کوچک از فلسطین باقی‌مانده که نتیجه سناریوی کثیف صهیونیست‌ها و غرب بوده است و  باید هزینه این سناریو را مسلمانان تقبل کنند.  
 
وی با اشاره به خوی تجاوزگری و سبوعیت این رژیم، اضافه کرد: پرچم صهیونیست‌ها دو نوار آبی دارد که نشان از نیل تا فرات است و فلسفه وجود شش ضلع نشان می‌دهد که گسترش این رژیم محدود به زمان و مکان نیست.  
 
سردار شعبانی تصریح کرد: چه کسی فکر می‌کرد که روزی غیرت فلسطینی این‌گونه در مقابل سرباز مجهز صهیونیست ظهور کند. نسل ابومازن و یاسر عرفات سازش‌کار را ببینید و با این‌ها مقایسه کنید. چه کسی فکر می‌کرد در فلسطین نسل جدیدی پدید آید که مقاومت را این‌گونه جانانه دنبال کند.  
 
معاونت عملیات قرارگاه ثارالله تصریح کرد: یکبار یک خبرنگار فرانسوی از سرلشکر جعفری پرسید؛ ژنرال ایرانی اگر ۱۰۰ فروند هواپیمای اسرائیل بلند شوند و بیایند به آسمان ایران و ایران را بمباران کنند، چه می‌کنید؟ سرلشکر جعفری در پاسخ گفت؛ مهم نیست چند فروند اما اگر بمباران کردند کجا می‌خواهند بنشینند؟  
 
وی در خصوص دشمنی صهیونیست‌ها با ایران اضافه کرد: آقا فرموده‌اند؛ اگر نمی‌دانند بدانند که اگر صهیونیست‌ها غلطی بکنند جمهوری اسلامی تل‌آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.  
 
سردار شعبانی با اشاره به چرخش سیاست‌های امیر کویت در خصوص تحولات منطقه گفت: این جنگ (جنگ غزه) مدعیان دروغین حقوق بشر و سران مرتجع کشورهای عربی را رسوا کرد و آفرین بر زن نماینده مجلس اسپانیا که از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد.  
 
معاونت عملیات قرارگاه ثارالله افزود: گنبد آهنین در دفع حملات موشکی فلسطینی‌ها ناتوان بوده و فقط در یک نمونه در منطقه دیمونا از ۱۳۹۴ موشک فقط ۳۵۰ موشک را توانست مهار کند و بقیه به هدف خوردند. هزینه شلیک موشک برای حماس ۱۸۰۰ دلار و هزینه دفع همین موشک برای صهیونیست‌ها ۱۹۵ هزار دلار است.  
 
وی تصریح کرد: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری که در غزه محصور بودند، باقدرت ایمان به خدا با موشک‌هایشان چه به روز صهیونیست‌ها آوردند و با تونل‌های خود معاش خود را تأمین کردند. حماس از حزب‌الله قدرت گرفته و شیعه در مقام الهام بخشی. 
 
سردار شعبانی در خصوص تهدیدات صهیونیست‌ها گفت: همیشه صدای بلند نشانه گاز نگرفتن است. اگر جرات دارید حمله کنید، در هرحال لانچرهای ما آماده‌اند.  
 
معاونت عملیات قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: اخیراً یک پهپاد در بندرعباس را مهار کردیم که البته آمریکایی‌ها تکذیب کردند و یقیناً این پهپاد از آن آمریکاست. ما به حماس یاد دادیم تا بتواند پهپاد صهیونیست‌ها را بنشاند و این پهپاد صهیونیستی رادارگریز بوده و سنسور مطابق رنگ آسمان دارد، یعنی هرکجا که برود، رنگ آنجا را می‌گیرد و حماس توانست آن را بنشاند.  
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code