افسر آل خلیفه به داعش پیوست/عکس

  • ۲۸۶

وزارت کشور بحرین پس از دو ماه سکوت، در صفحه خود در تویتراز پیوستن یک افسر رژیم آل خلیفه به گروهک تروریستی داعش خبرداد.


 "محمد بن عیسی بنعلی" افسر وزارت کشور بحرین در نیمه ماه جولای 2014 در صفحه خود در تویتر از جدایی اش از ارتش بحرین از 4 ماه قبل خبر داده بود.

ترکی بن علی یک مبلغ سلفی و یکی از سرکردگان بحرینی داعش هم در صفحه خود در تویتر، جدایی افسر بحرینی از چندین ماه تاکنون و پیوستنش به داعش را اعلام کرد و افزود: وی یک نظامی در خدمت قوانین وضعی بود و اینک به خدمت شریعت درآمد.

"رفاعی نیوز" یک پایگاه الکترونیکی نزدیک به رژیم بحرین از صدور تصمیم به برکناری یک ستوان در وزارت کشور بحرین پس ازآنکه ملحق شدنش به گروهک تروریست - تکفیری داعش در سوریه اثبات شد، خبر داد.

به گفته این پایگاه، این ستوان که از خدمت نظامی برکنار شد، اینک در سوریه در کنار گروهک داعش بسر می برد.

محمد بن علی نیز اعلام کرده بود که به داعش ملحق شده و با ابراهیم بن عواد البدری القرشی الحسینی سرکرده این گروهک بیعت کرده است.

نظامیان بحرینی در سالهای گذشته نقش عمده ای در سرکوب تظاهرات مردم این کشور داشته اند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code