بوقلمونی که پارس می کند!؟/تصاویر

  • ۲۳۳

این بوقلمون بسیاری از کارهای سگ ها را دوست دارد و مانند آن ها می نشیند و تنها دوستانش سگ های مزرعه هستند. او حتی برخی از مواقع شروع به "پارس" کردن هم می کند.

به تازگی یک بوقلمون در انگلستان پیدا شده است که علاقه شدید به تقلید از کارهای سگ ها دارد و مثل آن ها رفتار می کند.

 

 
این بوقلمون در مزرعه فردی به نام "واتکینس" زندگی می کنند و به خاطر همین رفتارهای عجیبش است که تا به حال تبدیل به یک شام خوشمزه نشده است.



آنها می گویند این بوقلمون در ابتدا رفتارهای عادی داشت اما بعد از مدتی شروع به تقلید از سگ های مزرعه کرد و کم کم با آن ها خوو گرفت.این بوقلمون بسیاری از کارهای سگ ها را دوست دارد و مانند آن ها می نشیند و تنها دوستانش سگ های مزرعه هستند. او حتی برخی از مواقع شروع به "پارس" کردن هم می کند.

 


 صاحبان این مطرعه می گویند او هم اکنون به خاطر رفتارهای متفاوتش به سرگروه تمام پرندگان مزرعه تبدیل شده است و همچنین سگ ها نیز با او کاری ندارند.

  • سلام
    حضور شما در جمع وبلاگی سحاب کمرنگ شده است
    لطفا وبلاگ خود را بروز فرمائید تا از مطالب شما نیز استفاده کنیم.
    منتظر حضور گرم شما هستیم.
    با تشکر
    کوهی - مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

  • جل الخالق.................خیلی جالب بود.....
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code