تشرف فرمانده گرگ‌ها به حرم امام علی(ع)

  • ۲۲۹

فرمانده نیروهاى ارتش عراق مستقر در شهر تلعفر که از سوی نخست وزیر عراق مسئول پاکسازی شهر موصل شده است روز گذشته به حرم مطهر امام اول شیعیان مشرف شد.

سرلشگر محمد القریشى (ابو الولید) فرمانده نیروهاى ارتش عراق مستقر در شهر تلعفر (از توابع شهر موصل) به زیارت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) مشرف شد و به همراه تولیت و خادمان آستان و شمارى از مسؤولین استاندارى نجف در مراسم غبارروبى از ضریح مطهر شرکت کرد.

وى طى سخنان کوتاهی اظهار داشت: عزم راسخ و پیروزى بر دشمنان را از حضرت امیرالمؤمنین(ع) مى‌طلبیم.

سرلشکر ابو الولید از طرف «نوری المالکی» نخست وزیر عراق که فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور نیز است مأموریت یافته است موصل را پس بگیرد و به ابو الولید همه اختیارات داده شده است تا با شمار زیادی نیرو به همراه خودروهای زرهی و هواپیماها به موصل حمله کند.

ابو الولید قول داده است همه محله‌های موصل را آزاد و سرهای تروریست‌ها را له کند.

سرلشکر ستاد ابو الولید فرمانده تیپ نظامی موسوم به "گرگ‌ها" است. وی به فرماندهی تعداد زیادی عملیات نظامی در موصل در سال 2005 میلادی شهرت دارد.





تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code