داعش به مجسمه حضرت مریم(ع) هم رحم نکرد

  • ۱۱۹

گروه تروریستی داعش کلیسایی در شهر موصل را تخریب و مجسمه حضرت مریم(س) را شکست.


، گروه تروریستی‌ داعش پس از زیر پا گذاشتن میثاق دوستی با مسیحیان شهر موصل‌، وارد کلیسای کلدانیه این شهر شد و مجسمه حضرت مریم(س) را شکست.

به گزارش شبکه القدس العربی‌، این گروه تروریستی با ورود به این شهر مجسمه‌هایی که در نواحی مختلف شهر وجود داشت را تخریب کردند، پس از آن نیز وارد کلیسای منطقه الشفاء شده و پس از تخریب کلیسا و ساعت آن به بالای کلیسا رفته و مجسمه حضرت مریم(س) را به زمین انداختند.

شاهدان عینی که در نزدیکی کلیسا ساکن هستند،‌ اعلام کردند نیروهای مسلح داعش ادعا می‌کنند به مقدسات مسیحیان این شهر کاری ندارند و تخریب مجسمه‌ها بخشی از عملیات پاکسازی شهر از نمادهای شرک است.

«آثیل النجینی»، شهردار نینوا با تاکذیب شایعه‌هایی مبنی بر قتل 4 مسیحی و یا آتش زدن کلیساهای شهر اعلام کرد: تنها اقدام ضد مسیحیی داعش تاکنون تخریب مجسمه‌ حضرت مریم(س) بوده است.

اما دانیال متی یکی از مسیحیان ساکن موصل با ابراز نگرانی از اقدامات آینده این گروهک گفت: در داخل بیشتر کلیساهای شهر موصل مجسمه‌های مشابهی وجود دارد.

ساکنان شهر موصل به شدت از اتفاقاتی که برای میراث تاریخی و مذهبی شهرشان روی داده غمگین‌اند. در همین راستا انجمن باستان‌شناسان عراق نیز از اقدامات گروه داعش در شهر موصل ابراز نگرانی کرده است.

این گروهک ترورریستی مجموعه‌ای از دست نوشته‌های کم‌یاب و آثار تاریخی این شهر را به سرقت برده و از کشور خارج کرده‌ است. این انجمن از نهادهای بین‌المللی خواست این اقدامات را محکوم کنند.

همچنین این انجمن از سازمان یونسکو درخواست کرد برای پیگیری آثار مسروقه کشورهای عضو این سازمان را ملزم به تعقیب قاچاقچیان کند.

  • خدا لعنتشون کنه.اونا به چی رحم میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اونا مسلمون نیستن وگرنه میفهمیدن که حضرت مریم برای ما مقدس و قابل احترامه
  • http://patoghemehr.blogfa.com/
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code