تجاوز گروهی به یک زن جوان در پیشوا

  • ۳۲۰

۴ نگهبان مجتمعی مسکونی با تهدید چاقو زن و شوهر جوانی را گروگان گرفتند تا نقشه شوم خود را عملی کنند.

 نگهبان مجتمعی مسکونی با تهدید چاقو زن و شوهر جوانی را گروگان گرفتند تا نقشه شوم خود را عملی کنند.

به گزارش همشهری، 4 روز پیش زوج جوانی وحشت‌زده نزد پلیس شهر پیشوا رفتند و پرده از حادثه‌ای که برایشان رخ داده بود برداشتند. در این میان زن جوان به مأموران گفت: مدتی قبل من و همسرم با پول‌هایی که پس‌انداز کرده بودیم تصمیم گرفتیم در پیشوا آپارتمانی بخریم. اما پولمان آنقدری نبود که بتوانیم به‌صورت نقد خانه‌ای خریداری کنیم. برای همین وقتی تبلیغات پیش‌فروش آپارتمانی را دیدیم به فکر پیش‌خرید افتادیم.

وی ادامه داد: با شماره تلفن آگهی تبلیغاتی تماس گرفتیم. مرد فروشنده آدرس مجتمع را در اختیار ما قرار داد و خواست به آنجا برویم و ملک را بازدید کنیم. وی مدعی شد که در آنجا نگهبان‌های ساختمان نیز هستند و برای دیدن آپارتمان‌های در حال ساخت، ما را راهنمایی می‌کنند. پس از این تماس من و همسرم عصر جمعه راهی مجتمع مسکونی شدیم که این اتفاق افتاد.

زن جوان افزود: وقتی به مجتمع در حال ساخت رسیدیم، 4 پسر جوان در آنجا بودند که می‌گفتند نگهبان ساختمان هستند. با راهنمایی آنها وارد ساختمان شدیم. در حالی‌ که مشغول بازدید مجتمع نیمه‌ساخت بودیم، ناگهان 2 نفر از نگهبانان با چاقو به سمت ما حمله‌ور شدند. من و همسرم به‌شدت وحشت کردیم. همسرم به آنها التماس کرد که کاری با ما نداشته باشند. پول زیادی همراهش نبود اما همه آن را در اختیار 4 پسر جوان قرار داد تا دست از سرمان بردارند. اما آنها سارق نبودند و نیت دیگری در سر داشتند.

وی افزود: یکی از نگهبان‌ها با تهدید و ضرب و شتم، شوهرم را با خود برد. سپس آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و پس از آن مرا از ساختمان به بیرون پرت کردند. آنها تهدیدم کردند در صورتی که شکایت کنم قطعا مرا می‌کشند. چند دقیقه وحشت‌زده آنجا نشسته بودم و نمی‌دانستم چه بلایی سر شوهرم آمده است. فکر می‌کردم او را کشته‌اند اما بالاخره وی را هم رها کردند و بعد از آن هر دو تصمیم به شکایت گرفتیم.

پس از اظهارات زن جوان، شوهرش نیز به مأموران گفت: نگهبان‌های ساختمان مرا 3 ساعت دست و پا بسته در اتاقی زندانی کرده بودند و پس از رها کردنم گفتند که اگر پای پلیس را به این ماجرا باز کنم هم من و هم همسرم را می‌کشند.

با این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، ‌تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی پیشوا با دستور سرهنگ سلمان آدینه‌وند فرمانده انتظامی پیشوا، تجسس‌های خود را در این پرونده آغاز کردند. کارآگاهان در نخستین قدم هویت 4 نگهبان ساختمان را شناسایی کردند و با دستگیری یکی از آنها موفق به دستگیری 3 متهم دیگر پرونده شدند.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت که هر 4 متهم، سابقه‌دار هستند و پیش از این بارها به اتهام سرقت، شرارت و تهدید شهروندان دستگیر شده و به زندان افتاده‌اند.

پرونده این 4 نگهبان شیطان‌صفت برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده است. 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code