جدایی مسی از بارسا دیگر شایعه نیست

  • ۲۳۷

لیونل مسی و بارسلونا به احتمال فراوان در پایان این فصل از یکدیگر جدا خواهند شد

 بعد از سه شکست پیاپی بارسلونا که مسی در هرسه این بازی ها به مراتب دورتر از فرم همیشگی خود ظاهر شده و حالا همه این روزها در اسپانیا او را با لقب missing صدا می کنند و بعد از اعتراض های هواداران فردای شکست برابر رئال در مستایا در جام حذفی، خروج او از کاتالونیا دیگر شایعه و خیال نیست؛ بخصوص اگر در انگلیس رسانه های بریتانیایی اخبار موثقی در مورد پیشنهادهای تیمهای جزیره برای جذب او منتشر کرده باشند. روزنامه های عصرگاهی منچستر روز جمعه از پیشنهاد 300 میلیون یورویی سیتی به بارسلونا خبر داده و حتی قسم خورده بودند. 
در حال حاضر مبلغ تعیین شده برای لغو قرارداد مسی با بارسلونا 250 میلیون یورو است و این مبلغ دور از ذهن به نظر نمی رسد. در مادرید هم نشریه آس که به رئال نزدیک تر است، فرضیه جدایی مسی از لالیگا و انتقال او به پی اس جی و چلسی و سیتی را مطرح کرده است. این سناریو، هواداران رئال و اتلیتکو را بیش از هر شخص دیگری در اسپانیا خشنود خواهد کرد. لیونل مسی سالیان سال کابوس باشگاه‌های اسپانیایی بوده و خروج او از لالیگا خیلی از تیمها را خوشحال خواهد کرد. 
ولی عملکرد او طی هفته های اخیر عامل اصلی شکل گیری این اخبار بوده اند. مسی در دیدارهای اخیر به هیچ وجه در حد خود ظاهر نشده و اتهامهای مبنی بر فرار مالیاتی او و پدرش همچنان نقل قول محافل خبری هستند. او روزهای خوبی را سپری نمی کند و ایده تغییر آب وهوا مسلماً به نفع او خواهد بود. ولی در کاتالونیا اکثر هواداران بارسلونا خواهان حضور او برای همیشه دراین تیم هستند. ال موندو دپورتیوو فرضیه جاسوسی را مطرح کرده و مدعی شده افرادی که در نوکمپ به مسی اعتراض کردند، هواداران نفوذی رئال مادرید بوده اند که برای توهین به مهاجم آرژانتینی و متقاعد کردن او به جدایی از این تیم در جایگاه هواداران بارسا نشسته بودند! شاید این فرضیه بیش از حد اغراق آمیز به نظر آید. مسی از مدتها پیش درحال مذاکره برای تمدید قرارداد با بارسلوناست. قرارداد کنونی او سال 2018 به اتمام می رسد. یک توافق جدید می تواند او را به گرانقیمت ترین بازیکن کره زمین تبدیل کند. به گزارش کاتالانو اسپرت، بارتومئوطی روزهای اخیر تماسهایش با مدیربرنامه مسی را برای مشخص کردن این موضوع افزایش داده و ظاهرا این اقدام او برای تکذیب اخبار نقل و انتقالها بوده است، بخصوص که پشت بحران مسی، دلخوری‌های او از اینکه دیگر در این باشگاه برای او اعتبار سابق را قایل نیستند، پنهان است. اگر مسی تابستان امسال در برزیل یک بار دیگر با تیم ملی آرژانتین ناکام باشد، آنگاه در بارسلونا هم تردیدها در مورد تمدید قرارداد و حفظ او بیشتر خواهند شد. 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code