ویژگی های 10 گانه موجوداتی به نام مردم از منظر دولت تحقیر و تهدید !

  • ۲۶۲

افسران - ویژگی های 10 گانه موجوداتی به نام مردم از منظر دولت تحقیر و تهدید !

1. مردم موجوداتی هستند که مشغول زندگی در باغ پسته و اراضی عالیجناب هاشمی و خاندان و آقازاده های گرامی هستند .

2. مردم موجوداتی هستند که هیچ حقی برای آگاهی از مفاد مذاکرات و توافق نامه های ما با طرف های خارجی بر سر منافع ملی ندارند .

3. مردم موجوداتی هستند که بالذات حقی برای بهره مندی و دریافت یارانه ندارند و این ما هستیم که باید تشخیص دهیم حقی دارند یا نه .

4. مردم موجوداتی هستند که باید امیدوار باشند که مورد لطف ما قرار گیرند و مشمول دریافت سبد کالا شوند و برای دریافتش در سرمای زمستان در صف های طولانی بایستند .

5. مردم موجوداتی هستند که برای دریافت یارانه شان باید رسما فرم پر کنند و نزد ما اعتراف کنند که افراد بدبخت ، محتاج ، نیازمند و البته خائن به پیشرفت و توسعه کشور هستند .

6. مردم موجوداتی هستند که هیچ حریم شخصی خاصی ندارند و ما مجاز هستیم بر خلاف قانون ، به حساب های بانکیشان سرک بکشیم.

7. مردم موجوداتی هستند که ما به راحتی تهدیدشان می کنیم که اگر در حساب های خودتان و تمام جد و آبادتان سرک کشیدیم و تشخیص دادیم که نیازمند نیستید ، 3 برابر جریمه تان می کنیم تا ادب شوید و بی خود و بی جهت دنبال گرفتن یارانه تان نباشید .

8. مردم موجوداتی هستند که در ایام تبلیغات انتخاباتی به راحتی در چشمشان نگاه میکنیم و به آنها وعده دروغ می دهیم که بعد از انتخاب شدن ، 100 روزه مشکلاتتان را حل می کنیم و واریز یارانه های نقدیتان را متوقف نمی کنیم و تازه سبد کالا هم بهتان می دهیم .

9. مردم موجوداتی هستند که صرفا برای ایام انتخابات ساخته شده اند و در خارج این ایام دیگر خاصیت آنچنانی برایشان مترتب نیست !

10. مردم موجوداتی هستند که فقط به ما رای داده باشند ، پیام انتخابات را دریافته باشند ، از ما انتقادی نداشته باشند و خلاصه دست بوس ما و خاندان عالیجناب هاشمی باشند .

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code