ترسناک‌ترین ورزش‌ جهان+ عکس

  • ۲۳۹

شیرجه زدن از ارتفاع 30 متری درون بستر آبی طبیعی که در میان صخره‌های سنگی مرتفع قرار گرفته به طور حتم شیرجه از روی صخره را به یکی از ترسناک‌ترنی ورزش‌های جهان تبدیل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران: ورزش مخاطرات و دشواری‌های خود را دارد،‌ اما شیرجه زدن از ارتفاع 30 متری درون بستر آبی طبیعی که در میان صخره‌های سنگی مرتفع قرار گرفته به طور حتم شیرجه از روی صخره را به یکی از ترسناک‌ترنی ورزش‌های جهان تبدیل می‌کند. این ورزش برای شرکت‌کنندگان در رقابت شیرجه از روی صخره ردبول که در جزایر آزورس پرتغال برگزاری می‌شوند،‌به کاری عادی و بدون خطر تبدیل شده‌است.



شرکت‌کنندگان در این رقابت از فراز تکه صخره‌ای با این امید که اگر به صخره‌های اطراف که نسبت به آنها زاویه‌ای 22 درجه‌ای دارد برخورد نکنند در نهایت بستر آب اقیانوس پذیرای آنها خواهد بود، خود را به درون آبهای اقیانوس اطلس پرتاب می‌کنند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code