پاسخ رائفی پور به شبهه شرم آور وهابیون:مگر مرد در خانه نبود که زهرا (س) پشت درب آمد +فایل صوتی

  • ۵۹۴

افسران - پاسخ رائفی پور به شبهه شرم آور وهابیون:مگر مرد در خانه نبود که زهرا (س) پشت درب آمد +فایل صوتی

کتاب روایی اهل سنت: رسول خدا در خانه ام سلمه بود که علی(ع) درب زد ، پیامبر از خواب بیدار شد ، ام سلمه از خواب بیدار شد ، پیامبر فرمود :درب را باز کنید ( همسر پیامبر درب را باز کرد)

به گزارش گروه فرهنگی "ره به ری" :در ادامه فایل صوتی سخنان استاد رائفی پور را مشاهده می کنید ، که در آن به یکی از شرم آور ترین شبهات وهابیت پاسخ داده است .

برای دانلود این فایل کم حجم ....>>>اینجا کلیک کنید<<<

در ادامه بخشی کوتاه از  این فایل صوتی را به صورت متن مشاهده می کنید:

 ابتدا چند روایت برای آن که یقین داشته باشید که حمله ای به درب خانه صورت گرفته است:

روایتی از کتاب روایی اهل سنت ( نام کتاب و آدرس حدیث در فایل صوتی موجود است) : عمر گفت: برخیزید تا پیش او (علی) برویم ، پس ابوبکر ، عمر، مغیره و ... به همراه او راه افتادند .

به درب منزل او که رسیدند ، فاطمه (س) درب را بست و شک نداشت که بدون اجازه وارد نخواهند شد.

 

روایتی دیگر ( نام کتاب و آدرس حدیث در فایل صوتی موجود است) : عمر درب را که با شاخه های خرما ساخته شده بود ، با لگد شکست و سپس وارد خانه شدند و علی را برون آوردند ، در حالی که کمر های خود را بسته بودند...

روایتی از شیعیان ( نام کتاب و آدرس حدیث در فایل صوتی موجود است) :عمر آمد تا به خانه رسید ، فاطمه (س) پشت در رسید و سرش را بسته بود و...

عمر درب را کوبید و گفت: ای پسر ابوطالب درب را باز کن. فاطمه (س) فرمود : ای عمر با ما چه کار داری؟ ما را با مصیبتی که به آن گرفتار شده ایم تنها بگذار.

عمر گفت : درب را باز کن وگرنه آن را به آتش می کشم.

فاطمه(س) فرمود: آیا از خدا نمی ترسی که وارد خانه ما می شوی؟

عمر باز نگشت و آتش خواست و بر خانه افکند و آن را سوزاند .(حضرت زهرا شک نداشت اینها بدون اجازه وارد خانه نمی شوند)

سوره نور آیه 27

یَأَیهَُّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ لَا تَدْخُلُواْ بُیُوتًا غَیرَْ بُیُوتِکُمْ حَتىَ‏ تَسْتَأْنِسُواْ وَ تُسَلِّمُواْ عَلىَ أَهْلِهَا  ذَالِکُمْ خَیرٌْ لَّکُمْ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ(27)

اى اهل ایمان، هرگز به هیچ خانه مگر خانه هاى خودتان تا با صاحبش انس و اجازه ندارید وارد نشوید و (چون رخصت یافته و داخل شوید) به اهل آن خانه نخست سلام کنید که این (ورود با اجازه و تحیت، براى حسن معاشرت و ادب انسانیتشما را بسى بهتر است، باشد که متذکر (شئون یکدیگر و حافظ آداب رفاقت) شوید.

سوره نور ، آیه 36

فی بیوت اذن الله ان ترفع و یذکر فیها اسمه یسبح له فیها بالفدو و الاصال.

 در خانه های که خداوند اذن داده رفعت یابد و ذکر شود در آن (خانه ها) اسم او (خدا) و تسبیح می شود (خدا) در آن (خانه ها) صبح و شام.

و...

روایتی دیگر از اهل سنت ( نام کتاب و آدرس حدیث در فایل صوتی موجود است) : عمر همراه عده ای به درب خانه خانه آمد و درب را کوبید ،فاطمه (س) با شنیدن سر و صدای جمعیت به طرف درب خانه آمد و بلند به همراه گریه فریاد زد : ای رسول خدا ، چه مصیبت هایی پس از تو از پسر خطاب و ابوبکر می بینم.

گروهی با شنیدن گریه فاطمه(س) دلشان به درد آمد و با گریه آنجا را ترک کردند.

اما عمر با گروهی دیگر باقی ماندند و ...

مگر باز کردن درب توسط زنان از نظر شرع ایرادی داشته که وهابیون شبهه می کنند : مگر مرد در خانه نبود که زهرا (س) درب را باز کرد؟؟!!

روایتی دیگر از اهل سنت ( نام کتاب و آدرس حدیث در فایل صوتی موجود است) : رسول خدا از خانه زینب (همسرش) بیرون آمد و به خانه ام سلمه (همسر دیگرش) رفت ، مدتی نگذشته بود که علی(ع) آهسته درب زد ، رسول خدا بیدار شد ، ام سلمه پاسخ نداد ، پیامبر (ب همسرش ) فرمود : بلند شو و درب را باز کن ...

 

به چه کسی فرمود درب را باز کن ؟ به همسرش

در روایات بسیار دیگری ، در مورد همسران پیامبر همین موضوع روایت شده است.

پاسخ کامل به این شبهه را با بیان زیبای استاد رائفی پور در ادامه دانلود کنید:

برای دانلود این فایل کم حجم ....>>>اینجا کلیک کنید<<<

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code