داعش مرقد عمار یاسر و اویس قرنی را منفجر کرد +تصاویر

  • ۲۰۸

حرم مطهر دو صحابی بزرگوار پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) بار دیگر از سوی تروریست های تکفیری مورد هتک حرمت قرار گرفت و گلدسته های حرم فروریخت.

‫ تروریست های تکفیری دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" صبح امروز طی یک انفجار مهیب حرم مطهر «عمار یاسر» و «اویس قرنی» دو صحابی بزرگوار پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) را در استان الرقه منفجر کردند.

بنابر این گزارش، عناصر داعش که با همکاری دیگر گروه های تروریستی استان رقه در شرق سوریه را در کنترل خود دارند، با انفجار حرم مطهر این دو صحابی بزرگوار گلدسته های حرمین را تخریب کردند.

تصاویر منتشرشده از این اقدام شنیع که از ورود تکفیری ها به حرم مطهر عمار یاسر و اویس قرنی منتشر شده، بیانگر حجم و گستره این فاجعه است.

تروریست های تفکیری در ماه رمضان سال گذشته نیز با شلیک های پیاپی موشک به دیوارهای حرم، بخش های زیادی از آن را منهدم کرده بودند.

این آرامگاه در سال 2004 توسط سازمان اوقاف جمهوری اسلامی ایران برای شیعیان منطقه ساخته شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code