خبرخوش برای شیعیان

  • ۲۲۸
شیخ عبدالعزیز در حالی که در منزل شخصی اش راه می رفت، لیز خورد و با شدت به زمین افتاد که بر اثر این حادثه، پایین ترین استخوان کمرش شکست.
به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های عربستان سعودی از لیز خوردن مفتی اعظم سعودی، شیخ "عبدالعزیز آل الشیخ" و شکستن کمرش خبر دادند.
این رسانه ها در ادامه افزودند: شیخ عبدالعزیز در حالی که در منزل شخصی اش راه می رفت، لیز خورد و با شدت به زمین افتاد که بر اثر این حادثه، پایین ترین استخوان کمرش شکست.

رسانه های عربستانی همچنین نوشتند: بعد از این حادثه، شیخ آل الشیخ فورا به بیمارستان نظامی ریاض انتقال داده شد تا درمان شود اما با توجه به اینکه درمان او کمی طول خواهد کشید، احتمالا چند هفته ای نتواند در محل کارش و به عنوان امام جماعت مسجد "ترکی بن عبدالعزیز" حضور یابد.

این رسانه های سعودی در پایان افزودند: پزشکان توصیه کرده اند که مفتی اعظم سعودی حداقل 10 روز در بیمارستان بستری باشد.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code