نشستن عرق شرم بر پیشانی بشریت با دیدن کشتارهای خونین کودکان نبل و الزهرا + تصاویر

  • ۱۴۷
خبرها حاکی از آن است که پس از کنفرانس ژنو 2 تعداد حمله های میدانی و قربانیان کودک و سالمند افزایش پیدا کرده است ، وضعیت به صورتی است که این کودکان نه آب و نه دارو و نه حتی قرصی نان که آنها را قبل از شهادت سیر کند در اختیار ندارند.
نشستن عرق شرم بر پیشانی بشریت با دیدن کشتارهای خونین کودکان نبل و الزهرا + تصاویر
به گزارش «شیعه نیوز» ، مرتب خبرهایی از کشتارهای شیعیان نبل و الزهرا در سوریه و محاصره این دو شهر در رسانه ها در حال جریان است.

به تازگی سایت الخبر پرس در خبری تعدادی از جدیدترین تصاویری که از این جنایات را تهیه کرده منتشر نموده است، در این خبر آمده : نوزده ماه است که کودکان و سالمندان این شهرهای شیعه نشین در محاصره به سر می برند ، ما ضرورت فوری شکستن محاصره این دو شهر را بارها فریاد زدیم و باری دیگر بر آن تاکید می کنیم.

خبرها حاکی از آن است که پس از کنفرانس ژنو 2  تعداد حمله های میدانی و قربانیان کودک و سالمند افزایش پیدا کرده است ، وضعیت به صورتی است که این کودکان نه آب و نه دارو و نه حتی قرصی نان که آنها را قبل از شهادت سیر کند در اختیار ندارند ، یکی از این تصاویر مربوط به نوزادی بیست روزه است ، کودکان در لحظه به دست عناصر تروریستی مورد حمایت آل سعود و دیگر دولت ها در حال جان دادن هستند.
















تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code