مستند گرداب جنسی

  • ۲۰۹

در این مستند به گوشه ای فعالیت ناتوی فرهنگی در قالب سایت های مستهجن اشاره شده است و هدف، انتشار اهداف و خطرات این گونه سایت هاست که با حمایت کشور های ضد نظام اسلامی روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود و هدفشان جز ضربه زدن به نظام اسلامی نیست. این در حالی است که توسط این سایت ها چندین گروه مستهجن نگاری در داخل کشور ایحاد شده که با تشکیل گروه هایی در داخل به هنجار شکنی انجامیده و فیلم ها و عکس های ضد عفت گروه خود را در هاست این گونه سایت ها آپلود و ارسال می کنند و افرادی هم با ناآگاهی خصوصی ترین فیلم های خانوادگی و شخصی خود را در دام انتشار شیاطین می گذارند. این مستند هم به نحوی برای مقابله با تهدید این سایت ها و گروهای س ک س محور تهیه شده است.  

26.1مگابایت

دانلود مستند گرداب جنسی

(لینکمستقیم)

66.5مگابایت

دانلود با کیفیت بالا

(لینک مستقیم)

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code